Dfne1 Göbek bağımız 5.gün akşam düştü bugün 11 günlüğü ama bir damla kadar kan gelmiş başına gelen yaşayan var mı
Derinn34 Dfne1 takip edin kanama cogalirsa zibinina degicek kadar olursa Dr götürün nitrat çubukla yakar geçmezse iğne yapiyorlar
Mervaydnnn Dfne1 bizde yaşadık canim ben her bez değişiminde sonra sütümden damlattim bir çay kaşığı sonra kare bir pamukla kapattım geçmişti çok şükür inşallah sizdede ise yarar
Mervaydnnn Dfne1 bide doktoruma sormustum bana normal kanama olması dedi tabi çok aşırı kanarsa mutlaka doktora götürün benim bahsettiğim bir damla en fazla iki damla kadar olan kanamalar lekelenmeler