hilal2022 Sezeryandan sonra normal doğum yapan var mı aranızda merak ediyorum üstünden 2yil geçince olabiliyor deniliyor
Ogulcan hilal2022 2 yıl çok kısa ve riskli bir süre bunu kolay kolay hiç bir doktor göze almaz bence sizde risk e atmayın
Begonvillll Bebitom_3 eski komşum vardı o yapmıştı. Ama çok iyi bi doktor bulmak lazım. Bu konuda işinin ehli olmalı. Her doktor kabul etmiyor diye biliyorum.
Bebitom_3 Begonvillll evet çok iyi bir doktor bulmak lazım her doktor kabul etmiyor ama günden güne destekleyen doktorlar çoğalıyor
Bebitom_3 Ogulcan ben gittim doktora bir yıllık 10 yıllık olsun farketmiyor dedi benim 10 yıl geçmişti üzerinden ama ben vazgeçtim