Papatya-ya Hanımlar 3 ay 5 günlüğüz sanırım atak dönemine girdik 4 gündür hiç susmuyor çok yoruldum uykuya bile ağlıyor sürekli kucak istiyor boş boş ağlıyor 😭🤦 siz nasilsiniz aynı şeyleri yaşayanlar var mı
pogacayanakk Papatya-ya bir hafta önce ben ve bebemde bu şekildeydik yaklaşık bir hafta sürdü çok şükür iyiyiz şimdi 🤪
Papatya-ya pogacayanakk off ooff bizimde sanırım 1 hafta surecek bugün 5.gunumuz sanırsam 2 gün falan kaldı inşallah bizde atlatırız çok zor gerçekten eşim Allah razı olsun yardımcı oluyor ama daha çok yük annede olduğundan yoruluyorum
pogacayanakk Papatya-ya ben YouTube dan sakinleştirici müzik elektrikli süpürge sesi falan açmıştim bir nebze de olsa sakinleşmişti benim bebeğim sizde bir deneyin belki etkisi olur
Papatya-ya pogacayanakk zaten sürekli beyaz gürültü ile uyutuyorum onda biraz rahatlıyor beşiğinde uyumak istemiyor her zaman uyuyan çocuk elimizde sallanmak istiyor eşim yokkende çok zorlanıyorum 😞 biran once geçsin offf gerçekten anne olmak çok zormuş cooooook
pogacayanakk Papatya-ya geçer merak etmeyin içinizi ferah tutun maksimum 2 güm daha sürer çoğunu atlatmışsınız zaten 🌸