Mrv_cnl Merhaba 3,5 aylık oğlum bir süredir ağzında biberon öylece duruyor oynuyor resmen biberon ucuyla. Uykusu gelince de hemen dalamıyor bazen uzun uğraşlar sonucunda uyuyor o da 10-15 dk. Bu aylarda normal mmi aynı durumda olan var mı ?
Secil0127 Mrv_cnl bizim de öyle artık oturup ağlıyorum emmiyor sürekli kafasını çeviriyor. Biberon veriyorum onu da önce Bi çekiyor sonra ağzında çiğnemeye başlıyor. Dün doktora gittik laktoz intoleransı ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı
Secil0127 Mrv_cnl atak haftası da olabilir ama bizimki bunlardan dolayı sürekli kıvranıyor emerken Kakası mukuslu idrarında da çok koku vardı karnı gurulduyor emerken. Zaten Bi sıkıntısı yoksa muhtemelen atak haftasındadır
Secil0127 Mrv_cnl emmemesi aşırı sinir bozucu ben sadece gece uyurken rahat emziriyorum gündüz asla emmiyor kafasını çevirip duruyor mamadan da midesi bulanıyor
Mrv_cnl Secil0127 bizim 2. Ayda kesildi sütümüz 1 aydın mama kullanıyoruz şükür onunla alakalı bir durum yoktu ama oldu mu oluyo
engteacherrr ben de sadece mama veriyorm bir haftadr aynı şekilde zar zor bitiriyo biberonu bazen yarısında bırakıyor daha önce hiç böyle olmuyordu 3. ayı bitirince başladı