Merhaba
Dört aylık kızım var artık hiç emmiyor yalnızca maka kullanıyoruz ben bu ay ek gıdaya geçmek istedim fakat doktorumuz hayır asla dedi 6.aydan önce istemiyor araştırıyorum 4 de de başlanır diyor doktorlar Almanya’da yaşayan çok akrabam var hepsi biz 30 senedir 4. Ayda başlarız dediler bilmiyorum kafam karıştı
Başlayan var mı bu ayda