KuzeyAlp61 31+5 günlük, 1350 gram 37 cm doğdu kızım. 36 gün kuvozde kaldı, 2 günde hastane odasında ben refakat ettim. Kalbinde küçük bir delik olduğu soylendi. 4 aylık, düzeltilmiş 2 aylık oldu. Önceki aylar kilo alımı gayet iyiydi. Bu ay kilo alımı az, reflüsu var, bugün aptamil ar mamaya başladım. Genel anlamda gelişimi iyi dedi doktor