Kizlar oğlum sık hastalanaň bı çocuk bitkisel tedaviler falan iyilesiyodu bu sefer maalesef iyileşmedi kbb ye götürdük genzi çok akiyo öksürük yapiyo diye geniz eti var dedi sprey ve toz levmont verdi iyi hoş ama aşırı öksürüğü başladı yan etkisiymis bide uyuyo baya 5 gündür kullanıyorum bugün öksürüğü aşırı olunca uyuyamadi aile hekimi de öyle atacak icindeki balgamı diyo başına gelen varmı çözüm care bilen🤦