Beslenmek, hele ki sağlıklı beslenmek çok önemli. Sırf emziriyoruz diye öküz gibi yememizi söyleyen insanların devri bitti. Ben beslenme uzmanı ile program çalışıyorum. Doğum sonrası fazlalıklarım ve iyi, dinç bir beden için. Yumurtamı, tavuğumu, bol salatamı, sebze yemeklerimi programım dahilinde yiyorum. Her gün yürüyüş yapıyorum. Adına diyet denildiğinde herkes kendini aç bırakacağınızı düşünür. Sağlıklı, düzgün beslenerek kilo verebilir ayrıca sütünün kalitesini de arttırabilirsin.