Tr123456 hiç üzülme benim oğlum 3 aylık olana kadar emmedi. Sütüm başra cok azdı, hep sağdım ne cıkarsa onu verdim kafama da takmadım, zamanla arttı, bir ara tek meme ile besleyecek seviyeye bile geldim. Artık 1 yaşına gelecek bol yemek yiyor ama meme de arada keyfine devam ediyoruz. oğlumun gelişimi de sağlığı da cok iyi cok şükür🧿 başta çok önemli görünse de gerçekten abartılacak bir şey değil bu meme olayı.