prensesko ilkinde hamileydim kan sulandırıcı iğne kullanmıştım. İkincide de emzirdigim icin sadece minoset, C vitamini kullanabildim. Ne ilaç alırsanız alın etkisi geçince o vücut agrisi yorgunluk hissi devam ediyor bol sıvı tüketin, kelle paça tarzı çorbalar içmiştik biz. Bir de bal zencefil karabiber limon karışımı içtik öksürük icin.