aylinbb hiçbir sorun yaşamazsınız. kilo hakkınıza dahil değil uçağa binişte verip inerken teslim alıyorsunuz
Ahsennay Ben gittim, bebek arabasıyla uçağın kapısına kadar gidiyorsunuz, sonra katlayıp kenara bırakıyorsunuz orda paketleyip merdivenden alıp bagaja koyuyorlar. Uçak indiğinde tekrar aynı yere bırakıyorlar. Ağırlığı bavul ağırlığına vs eklenmiyor.