Mrv_ rumeysalbayrakaya iletişim konusunda sabırlı mı oğlum doktor kelimesinde bile ağlıyor 😞 o yüzden biraz stresliyim rutin 2 yaş kontrolu için götüreceğim
rumeysalbayrakaya Mrv_ benim oğlum 1 yaşında eşimin ya da benim kucağımda yapıyor çoğu muayenesini çünkü sedyeye koyduğumuz gibi çok ağlıyor öyle bir çözüm bulduk. Size de mutlaka yardımcı olacaktır diye düşünüyorum