Adarenn ben de bu gönderinizi yanıtlayım.. 1 hafta önce eşimde başladı boğaz ağrısı, sonra bana geçti. Kovitten şüphelendik eşim 2 kere ben ise 1 kere test olduk negatif çıktı. Ardından doktora gittim acile biraz boğazda kızarıklık var dedi, emzirdiğim için antibiyotik kullanacak kadar değil dedi. Benden önce ve sonraki gelen her hasta da boğaz ağrısı şikayetiyle geldi. Hem salgın var mevsimsel gripte hem de kovit artışı var dedi doktor aslında en sıkıntılı zaman. Hastalıkla ilgili ise Doğal yollarla günlerdir iyileşmeye çalışıyorum. Tavsiyem ise şunlar, C vitamini, pastil, sambucol, nane limon, ıhlamur, bal zencefil gibi şeyler tüketiyorum.. çok geçmiş olsun size de🌸