Oğlum 8.5 aylık oldu. Büyük oğlumu 5 aylıkken sünnet ettirdim çok rahat ettim. Ama küçük oğlumda bi türlü sıra sünnete gelmedi. Düğündü bayramdı derken hep ertelendi. Şuan emekliyo bu hafta yapalım dedik ama emeklerken zor mu olur bilmiyorum. Emeklerken mi zor yürürken mi? Her iki durumu yaşayan annelerden öneri bekliyorum 💙