Elmassss Beyzaa91 6 aya kadar kullandık ama yanında nurse de kullandık fayda etti tabi ikisi beraber olduğu için mi bilmiyorum
Blge1 Beyzaa91 bende günde 3 sefer 8 damla veriyorum ilk iki ay sab simplex kullandım faydasını görmedim ve pahalı bir ilaçtı daha sonra buna geçtim iyi geldi bebeğime 4 aylık şuan hala devam ediyorum
Defneliz Bedriyeyamac teşekkürler bizede günde 3 kez 5 damla dedi de bi anda 5 damla mı tam anlayamadım fazla falan gelmesin tek seferde diye korktum biraz açıkçası o yüzden sormak istedim tek seferde mi diye
EsraYce 4 aya kadar kullandım çok güzel bi ilaç bittiğinde tekrar aldım çok güzel bi ilaç tavsiye ederim ama tabiki çoçuga bağlı kimine yarıyor kimine yaramıyor