Amineliva00 4.5 aylık bebeğim covit oldu meme reddi yasıyoduk mama içiyodu şimdi mamayı ağzına sürmüyor 2 gun serum takviyesi aldı iştahı hic yok ne yedirmeliyim cok üzülüyorum aç resmen ama bişry yemiyor şehriye corbası falan yapsam mı bilmiyorum yardım edin
Feyzosunannesi Amineliva00 daha çok küçük çorba vs için, bence doktorunuza sorun şuan covid olduğu için istemiyordur umarım en kısa sürede atlatirsiniz Allah şifa versin
Amineliva00 Feyzosunannesi doktora sordum serum takviyesi yaptı 2 gün atlatınca iştahı acılır dedi ama insan üzülüyor karnınn ac oldugunu görünce