Bebeğim hem ishal hem kusuyor yediğini dakikasında çıkarıyor bu arada 16 aylık 2 gün önce tatilden döndük denize girdi 2 gün ateş yok şuanlık ama çok korktum bol su veriyorum yoğurt verdim çıkardı şeftali verdim birde evde probiyotik damlamız vardı verdim ne iyi gelir ishal kusmaya önerilerinizi istiyorum