Ek gıday geçeceğiz yakında. Neler almam lazım. Şimdiye kadar mama sandalyesi. Alıştırma bardağı ve meyve emziği aldım. Tabak . Kaşık vs hangi markaları önerirsiniz. Neler lazım olur bir de ek gıdaya geçtikten sonra yardım eder misiniz deneyimli annelerrr