İnanın böyle bir post açacağım aklımın ucundan geçmezdi. Hala etkisindeyim kızımın düşme sesi hala kulaklarımda inanamıyorum.Sabah eşimi ile geçirdikten sonra kızımı da yanıma aldım dibime yatırıp yanınada yastık koydum hergün alıyorum yanıma yoksa yatağında uyumuyor babası gittikten sonra 6 aylık bu arada kızım emekleme pozisyonu alıyor. Ama o uyanınca bende kalkyırum normalde bugün uyanmadan mı düştü uyandı da ben mi duymadım bilmiyorum ama kendimi çok suçlu hissediyorum 😢 pat diye bi ses geldi o sesi duyar duymaz kızımın düştüğünü anladım kafası gardrobun çıkıntı yerindeydi o an kalbim durdu kafası yarıldı diye düşündüm çünkü çok sivri bi yer yataktan nasıl indim nasıl aldım hatırlamıyorum bile 😢😭 hala ağlıyorum hemen eşimi aradım işten geldi hastaneye götürdük hiç birşeyi yok çok şükür ama sanki bir mucize oldu kafasını vurmamış vurmuş olsaydı eğer ne olurdu düşünemiyorum bile 😭Rabbim evlatlarımızı korusun halbuki ne kadar da dikkat ediyordum benim başıma gelmez dememek lazımmış 😭