Mircan 2 saat sürmez. Ama çok çileden çıktıysa biraz konuşuyorum. Sakinleştirmeye çalışıyorum. Ne istiyorsun bana söyleyebilirsin, bunu ağlamadan da halledebiliriz söyle bana falan diye konusuyorum bazen konuşuyor istediğini söylüyor, tamam bunu ağlamadan da söyleyebilirdin falan diyorum. Bazen konuşmadan devam ediyor ağlamaya. O zaman da canın ağlamak istiyor sanırım, tamam ağlayabilirsin diyorum ve ondan sonra susup sadece oturuyorum. Ama iki saat sürmüyor. Çok ağlıyor dediğim gibi ama iki saat değil