baharberkay Kızıma takviye gıdaya başlayacağım doktorumun önerisi üzerine blenderım hamile iken kırılmıştı hala yenisini almadım ama artık şart oldu sizler hangi marka model kullanıyorsunuz ne önerirsiniz?
Berilsmom13 baharberkay blender kullanmayın çiğneme yetisi gelişsin ek gıdaya başladığımdan beri çatalla pütürlü veriyorum herşeyini
sevim_kos baharberkay hiç kullanmadım mercimek çorbası hariç. Doktorumuz çatalla ez yemeyi öğrensin dedi
baharberkay Berilsmom13 5 bitiyor daha erken normalde ama sütüm yetmiyor maalesef doktorumun dediğini yapıyorum ben de
sedos23 Ben homend mixfresh kullanıyorum uzun zamandır canım hem ek gıda hazırlaması kolay olur hem smoothie falanda yapılıyor özellikle yaz günlerinde sağlıklı soğuk içecek için çok iyi oluyo
baharberkay sedos23 Sitesinden baktım şimdide buz kırması falanda var sanırım ama ne kadar iyi yapıyor
sedos23 baharberkay Ben sadece smoothie için değil normalde kullanmak için sadece buz da kırıyorum motoru güçlü iri parça buzları bile güzel kırıyo
baharberkay sedos23 Aslında düz blender almayı düşünüyordum ama bu bayağı güzel bir şeymiş çorba falan hazırlarken kullandın mı peki?
sedos23 baharberkay Önden blenderdan geçirdiğim her şey için kullanıyorum daha yapamadığı bir şey olmadı
merveabla sedos23 Ay bende çocuklara meyve yedirmek için böyle bir şey almayı düşünüyordum düz halini yemiyorlar ama içecek gibi oldumu bayılıyorlar dışarıdanda almak istemiyorum güzel cihazmış bunu alırım ben
sedos23 merveabla Ah çocuklar hiç sevmiyorlar meyve sebze yemeyi zaten benimkilerde aynı bundan geçirip küçük şemsiye falan süs koyup verince bir güzel içiyorlar ki sanki yemedikleri meyve değilde başka bir şey :))
baharberkay sedos23 Yani ileride de kullanmak lazım olacak diyorsunuz 🤣 Sürekli kullanıp yakmayalım bir de makinayı