Canım benim oğlan 6.5 aylık her ek gıdadan sonra veriyorum suluğunu eline dişlerini kaşıya kaşıya içiyor wee baby kullanıyorum akıtmıyor canı sıkılınca bırakıyor yere atıyor. Genelde 15-20 cc içer bazen daha çok bazen daha az. Suluk edin bir tane hem takibi kolay olur