dunyaharikasi D pedia kullanıyoruz bebeğim 4,5 aylık ve doğduğundan beri üç damla kullanıyoruz 50.000 IU. Acaba doğru mu, sağlık ocağındaki doktor demişti hiç gittiğimiz doktorlara da sormak aklıma gelmedi
Esra_Deva dunyaharikasi ocean 400lük bir puf kullanıyorum. Hep öyle kullandım. Damla şeklinde olanı bilmiyorum. Üstte kalsın bilen çıkar mutlaka 🌸
sedos23 Doktor dedi ise doğrudur ama içinize kurt düşmüş bir kere başka bir doktora daha danışın verilen doz kişiden kişiye değişebiliyor yada bu durumda bebekten bebeğe