Merhaba anneler bebeğim bugun 6+1 aylık bebeğime 0-6 arasındaki gibi 6aya uyumlu avent emzik ve biberon vermeye başladım emziğe mide bulandırdı ve biberon da akışkan olduğu İçin bogazında kalmaya başladı alıştırmak zaman alacak gibi sizce alıstırmalımıyım yoksa eski başlıktan mı vermeliyim ayrıca bebeğim Hala 120cc mama içiyor sadece mama alıyor anne sütü yok ve bunu yükseltsem de kalıyor içmiyor sizce normal mi sizin bebekleriniz kaç cc alıyor