Birhanim biz de 6.aya gireli 4 gün oldu,yoğurtla başladık 1-2 kaşık .onu sevdi.memeyi de emmeye devam ediyor,az veriyorum çünkü .dün yumurtaya geçtik.dr 8’de 1 yumurta sarısını anne sütüyle karıştır damağına yapışmasın dedi ama sevmedi herhalde yumurtayı ,ağzında tutuyo,sonra da da kustu, nerdeyse tüm sütlü yumurtayı çıkardı😞napmam lazım? 3 gün 3gün şeklinde ekledi Dr ama bu yumurtayı nasıl vermeliyim yemesi için??