Kızlar 2 aylık oğlum var ve 3 gündür kaka ve gazını çıkartmıyor biz poposuna uyarı veriyoruz öyle yapıyor anca kakasını poposunu ucuna geliyor ama ittirmiyor 2 gece acillik olduk lavman yaptilar bebeği böle olan varmı nasil duzeldi kriz geçiriyor çocuk sancidan