Hanimlar Merhaba
1 haftadir gozlemledigim sinek isirigi gibi minik kirmizi noktalar cikti stilex kullandik denize girdik gecti , aynisi ablamin kizinda da cikti daha sonra 39 derece ates ve bogaz kizarikligi yasadik ustelik bunun uzerine meme reddi yasiyoruz, doktorumuz bu aralar bebekler arasinda bu tarz bir virusun yaygin oldugunu soyluyor yasayan var mi?