Merhaba 1 yasında kızım var emziriyorum ve bas donmesi oluyorum genellikle ya ayakta duracak halim yok gibi böyle sürekli uyku halindeyim böyle ayaktayken dengemi kaybedip düşecek gibi oluyorum ve 7 ay önce nöroloji ye gitmiştim bisey yok dedi ve ben tekrar gitsem mi acaba korkuyorum kötü bisey vardır beynim de diye ya neden olabilir böyle olan var mi ?