Kızlar sıfır arabanin yarı parasi bizde var şimdi bakıyoruz arabalar ölmüş aglayani yok bizim elimizdekinden fazla yazmışlar neye güvenerek bilmiyorum pertleri çıkmış resmen neysee … Bizde dedik ki ona parayı verip yarı yolda kalacağımıza sıfır alırız sizce bu mantıklı değil mi ( bu zamanda araba alınmaz demeyin ihtiyacimiz var malesef yoksa bizde araba değil de başka şeyler alırdık )