amaaannbeesende Merhaba , annemin mezarını yaptıracağız Allah nasip ederse. Güzel birşey yazdırmak istiyorum fikri olan varmı 🥹
Halimea amaaannbeesende mekkanı cennet olsun cnm ,basınız sağolsum siz annenizi nasıl hatırlıyosanız gözünuzde ,öyle yazın derim…
Svdnr amaaannbeesende allah rahmet eylesin basiniz sagolsun . Mezar taslari cok suslenmese daha iyi canim ama illaki ben soz yazdiracagim dersen ben bir tasta soyle bir soz gordum . Gelmem deme sende geleceksin.
Gamzeparlak1 Başınız sağolsun,mekanı cennet olsun annenizin.Sizi severken söylediği bı söz olabilir bence,duygulandırip ağlatacak bı şey olmamasıni tercih ederdim ben olsam.. daha çok kahrolmamak için.
amaaannbeesende Gamzeparlak1 Allah razı olsun canım inşallah 🥰 bi nasıl sevdiğini bilmiyoruz çok küçüktük canm 🥲
amaaannbeesende Svdnr çok sağol canım ama öyle bir söz değil anneme yönelik bir söz istiyorum süsleme amaçlı değil
MerveKayraTugra Merhabalar öncelikle başınız sağ olsun. Madem çok küçüktünüz nasıl sevdiğini hatırlamıyorsunuz o zaman Toprak seni incitmesin canım annem ya da Seni Çok Seviyoruz yazdırabilirsiniz
amaaannbeesende MerveKayraTugra çok teşekkür ederim kuzum , toprak seni incitmesin olabilir canm çok teşekkür ederim