busraaktas Kızım 3 aylık Ve çok gazlı bir bebek şuan organik hip mamasını veriyorum onunda tadını beğenmediği içim zar zor yediriyorum gazsız faydalı bir mama önerirmisiniz tecrübeli anneler
aselmommm busraaktas sma öneriyorum aynı zamanda biz gaz damlası da kullanıyoruz gayet iyi maşallah 😇
[silindi] busraaktas ben de 3 mama değiştirdim şu an sma kullanıyorum tadını beğendi oğlum gaz da yapmadı
Muhammedd23 busraaktas gazı mamaya bağlamayın. Hipp felan çok pahalı. Similac hem ucuz hemde içerikleri aynı. Sadece probiyotik yok. Onun içinde dışarıdan biogaia al yana linex al ver çocuğuna daha kârlı
busr_erva Canim evolvia öneririm benim bebeğim 2. Ayından itibaren kullandi şuan 8 aylik ve hiç-bir sıkıntı yaşamadık gaz kabızlık gibi denemeni öneririm diğer mamalara göre biraz daha pahali sadece bebeğinde tadini severse kullanirsin 😊
Gmzz89 Aptamil comformil biz çok memnunuz gaz ve kabızlık yapmıyo birde gaz damlası kullanıyoruz piyasadaki en iyi gaz damlalarından sab simplex ve agulin birlikte çok etkili