7-9. Haftalar atak haftasıymış. Benim bebeğim de 54 günlük gündüz uykusu bazen hiç olmuyor ama zorlamıyorum. Çünkü gece iyi uyuyor gündüz uyumayınca . Bence sürekli aynı performansı beklemek, uyumaya zorlamak da doğru bir davranış değil. Çünkü zorladıkça o da ben de yoruluyorum ve akışına bırakıyorum.