Sütüm bir günde dibe indi . Anlamıyorum içten içe üzülüyorum. Sütü kesilip tekrar gelen var mı. Normalde gece silikonla emzirip gündüz sağıp verirdim. Her 2-3 saatte bir 100-150 CC çıkardı. Dün azaldı bir anda. Bugün de öyle devam ediyor. Bu saate kadar emzirmeye çalıştım her ağladıginda. Ama doymadıgini anlayinca mama takviyesi veriyorum. bebeği emzirdikten sonra sağıyorum 40 CC zar zor çıkıyor. Bu kaç gün sürecek böyle? Düzelecek mi? Yasayanlardan yorum bekliyorum. Güzel şeyler duymaya ihtiyacim var. Bebeğim 3,5 aylık daha