0706almila Molfix alacaksanız pure&soft serisinden alın. Öteki mavi paketleri çok tavsiye etmem. Bebeğim 5buçuk aylık. Doğduğu günden beri molfix pure&soft serisini kullanıyorum. Şimdi 4 numaraya geçtik. Çok şükür ne pişik oldu, ne de sızdırma. Tabi kaka yaptığını fark etmeden kucakta çok hoplatıp zıplatınca sırtına çıktığı oldu ama onları saymıyorum 😃 sleppy kalıpları molfixe göre daha küçük bence. Çünkü bi kez bezimizi unutmuştuk. Arkadaşımdan sleepy alıp kullanmıştım. Pişik yapmıştı hemen. Ama şöyle de bi gerçek var ki, 2 numaradan 3 numaraya geçiş hızlı oluyor bilginiz olsun. O ara çok hızlı geçiyor. Yani 2 numarayı çok almayın derim ben.