sonsuz17 Kızım çok kötü hasta grip burnu tıkalı balgam dolu boğazı dünden beri 5 kere kustu kilo verecek diye korkuyorum tam gelişme zamanı doktora götürsem ilaç vermez mi
Olric11 sonsuz17 verir arkadaşım geçmiş olsun. Söyle düşün yeni doğan kuveze alınınca bile antibiyotik tedavisi gerekince uygulanıyor
Reyhanasya sonsuz17 anne sütü alıyorsa bol bol emzirin aspiratörle burnunu açın sürekli kusması iyi en azndan balgamı atar çok küçük daha ilaç vermez 6 ay olana kadar bizr hiç bi ilaç kullandırmamıştı doktorumuz
EcrinYusuf sonsuz17 çiğ sarimsak yiyin emziriyorsaniz sütünüzden ona da geçiyor üst solunum yolu enfeksiyonlarında çok etkili. Gercekten dogal antibiyotik. Geçmiş olsun.
sonsuz17 Olric11 çok teşekkürler çok üzülüyorum haline minicik daha büyük kızımdan geçti bende hastayım
EcrinYusuf sonsuz17 bir de burun aspiratör ü ile sık sık çekin. Benim ikizlerim de o kadarliklardi grip olmuşlardı. Doktor ilaç verilmez bol bol burnuna serum fizyolojik sıkın en fazla iki saate bir çekin cigerlere innemesi için demişti. Öyle yapmıştık inmedi
Reyhanasya sonsuz17 verilir diyen arkadaşlar en uç noktaları düşünmüş küvez yoğunbakım fln şuan sizin için ilaç gerekli değil yazık çok küçük dha
Minikelebekkk sonsuz17 tabi daha com küçük götürün evde tek başına iyileşmez ama siz işi gücü biraki. Bol bol emzirin inşallah şifa olur
Hemsireanneizmir sonsuz17 ilac verilmez veren doktordanda suphe edin…..rezene ıhlamur icin siz bol bol….sütten bebeğe gecer zaten
Oznurkk sonsuz17 ihmal etmeyin doktora götürün. Üşütmüş diye düşünebilirsiniz ama covid te olabilir Allah korusun.