etikaram7 kuzum sarılık gibi gözüküyor .üstünü fazla giydirme hatta emerken sadece zıbınla olsun.uyandırırken de sırtını kası ordan gıdıklanıyorlar bir de çenesinin altını . bol bol emzir.aynı nedenden dolayı doktora gitmiştik .söylediklerimi uygulamıştı doktor.hatta imkanın varsa hemen doktora götür kan tahlilinden veya kulagindan ölçerek sarılık olup olmadığını öğrenebilirsin