Sevilaynil Merhab anneler bebeğim 10.5 aylık 3 gün ateşi vardı 3.cü günün sonunda ateş bitti burum akıntısı başladı 2 gündürde çok fena öksürüyor ilk defa hastalandı ne yapmalıyım doktora götürmeli miyim lütfen bana fikirlerinizi sunar mısınız🌼
Reyhanasya Sevilaynil aynı durum bizdede var öksürüğüne prospan veriyordum ateşi sürekli çıkınca dün acile götürdüm solunum yolunda enfeksiyon var dediler antibiyotik fln başladı buğun burnu akıyor ama baya rahatladı götürün gene de salgın var her hastanelern acilleri dolu
Zeytin_cekirdegi Sevilaynil canim çok geçmiş olsun aynı belirtileri oğlumda yaşadık inatçı bir ateş 4 gün falan sürdü sonda burun akıntısı ve öksürük burun tıkanıklığı oldu bugün geçti ve 7 gün bugün.simdide bogaz ağrısı öksürük burun akıntısı ve tıkanklm biz yaşıyoruz eşimle ve bende bugün koku gitti muhtemelen covid iz test yaptırmadık ama büyük ihtimal öyleyiz iyileşmeye çalışıyoruz bizimde 5.gunumuz bu ara yayginmis gene bu covid test yaptın isterseniz
Sevilaynil Reyhanasya geçmiş olsun ateşi yok ama öksürük burun akıntısı prospan var ama öksürüğü bastrdığı için daha kötü olur verme dedi annem ne kadar haklı bilemem tabi
Sevilaynil Zeytin_cekirdegi sizede geçmiş olsun bende şüphelendim ama bilemedim benmde boğazlarm hafif acıyor test yaptrmadk inşallh değilizdir bebekler hasta olmasın😥
Reyhanasya Sevilaynil prıspan öksürüğü bastrmıyor daha da artırıyor ki balgamı sökttürsğn die 3 aylıktan beri kullanıyorum bize çok iyi geldi
Zeytin_cekirdegi Sevilaynil sagol canjm bebekler olunca kotu oluyor canim keşke dediğin gibi onlar hasta olmasa.ama calpol dolven dönüşümlü verdim kendimiz içinde sirke ile gargara bpl su parol falan idare etmeye çalışıyoruz inşallah değilsinizdir ama bu ara birçok kişi böyle