-Ozge- inanın bende çok korkuyordm benim oğlum hayatta aç klamaz sürekli ağzına birşey atan bir çocuk en son sabah 5 te süt içirdim 10 da hemen alacağım dedi doktor 9 da hastanedeydik odaya bakıp hastaneyi dolaşırken saat 10 oldu hemen aldılr
Ben çok büyüttüm gözümde bu zamana kadar neden erteledim dedim hiç canının acısına ağlamadı birtek anesteziden uyanma aşaması onu yıprattı birde neyin ne olduğunun farkında olduğu için altını değiştirirken çok ağladı bu kdr ben ayy nasıl uyuyacak ya geceleri uyumazsa ya ağrısı çok olursa ay ben pansuman yapamam fln bir sürü şey kuruyordum korkmayın