Deletedmom110 Kızım 15 mayıs doğumlu. Kasımda 6 aylık. Mont alıcam Trendyolda bayağı uygun. 6-9 alsam kasım aralık ocak oluyo. 9-12 mi almalıyım çuval gibi mi olur? Yardım bekliyorım kararsız kaldım. Ocaktan sonra giyemez mi 6-9 alsam ?
Rabiays Deletedmom110 bol Alman her zaman daha iyi canım çok çabuk küçülüyor mont türü şeyler 6 9al bide altına kazakla falan gşydşreceğinden diğer aylar çok daralıyor çocuklar ilk ay bol oluyor ama sonra tam oluyor
Duruduygu Deletedmom110 nerden alıcagın seni bı soruya yöneltir canım mesrla Lcw kalıpları kucuk hep ben buyuk alıyorım yani 6 aylık 1 yaş alıyorum anca oluyor çok ufak kalıpları onu hesap et birde az buyuk olsun ama kucuk olmasın
Burcu35 Deletedmom110 Oğlum ocak ayında yaşına giriyor ben kotondan 12-18 ay aldım. Yeğenim bu hafta yaşına girdi onada 18-24 ay aldım lcw den. Bu bebeğinizin gelişiminede bağlı aslında. Benim oğlum çok önden giden bi bebek değil ama kışın elbet içine bişeyler giyicek
Palestinianbride Deletedmom110 şubatıda çıkartırsınız çok büyük almayın bu seferde üzerinde emanet gibi durur eğer kilosu çok önden giden bi çocuk değilse
Deletedmom_15 Deletedmom110 büyük alın kesinlikle oradaki yazan aylara çok takılmayın hep küçücük oluyor. Az büyük olması sorun olmaz bahara kadar giyer inş.
Brcstndg Deletedmom110 o aylarda monttan ziyade astronot daha kullanışlı yalnız. 9-12 alım büyük olsun kolunu katlarsınız en fazla.
Deletedmom0900 Kızım 6 aylıkken 2 yaş montu almıştım 😂 tam oldu. küçük almayın montun altına da biseyelr giyeceği için büyük olmuyo
Deletedmom110 Duruduygu koton canım kalıplarını da hiç bilmiyorum. Yetişkinler için büyük. 36 sı 38 gibi ama çocuğu bilemiyorum. Ocaktan sonra elimde kalsın istemiyorum daha şubat mart var🤷🏽♀️
Deletedmom110 Palestinianbride 3-6 giydiği şeyler vardı önden ama çok kararsızım doğrusu ya. Sadece kışın kat kat giyildiği için tereddüt ediyorum çok teşekkürler
Palestinianbride Deletedmom110 nacizane tavsiyem kışın kat kat giydirmeyin ben aralıkta doğum yaptım kış annesiyim kış boyu sürekli bebeğimle biryerlere gittik normal giydirip battaniyesine sarıp çıkıyordum asla abartmadım unutmayın bebek üşürse değil terlerse hasta olur montu yeterince korur ama eğer giydiklerinden ötürü terlerse o zaman tehlike
Duruduygu Deletedmom110 he koton mu ben kotondan bebek montu aldım 1 kere giydirdim elimde kaldı büyük al kalıpları dar genel olarak