yeniannelik_ 13. 000 aldım dogum öncesi raporu dogumdan 1 hafta sonra yattı dogum sonrasıda rapor bitimınde yatti tanımlı ibana iş yeri toplu onaylarsa böyle yatıyor aylık onaylarsa aylık yatıyor şuan asgari ücret yükseldiği için siz daha fazla alabilirainiz ben 2021 de almıştm