Evamm001 prematüre olarak doğdu benimki 35. Haftada. Doğum zamanında göre 3 aylık olucak 3 gün sonra. Ama düzeltilmiş yala göre 1ay 3 haftalık falan. 2030 grmdı hastenede çıkarken boyunda 43 cmdi. Şuan 4,33 gr boyu da 60 cm. Bizimki boya gidiyor sürekli. Bence gelişimi normal dediyse doktor çok kilo alsın dşye uğraşma ben mamayı kestim şuan sadece anne sütü vermeye çalışıyorum geceleri mama veriyorum uzun uyusun diye. Eğer doktor normal dediyse çok kilo aldırmaya uğraşma. Çünkü bebeklerin gelişimi aileden geliyor. Kilolu yA da zayıf olacağı. O yüzden diğer bebeklerle kıyaslama bana kalırsa. Ben ilk zamanlar başka bebeklerle kıyaslayıp üzülüyordum sütüm azalmaya başlamıştı. Şuan sadece bebeğime bakıyorum şükğr kilo alımı hızlandı boyu uzuyor. Bu günleri çabuk geçicek. Yavaş büyümesi daha iyi özleyeceğiz bu günleri 🥲❤️🌸