Şuan aynı durumdayız canım bende yana döne çare arıyorum bulamadım ama tahinin üzerinde ki yağı sür yumuşatıyor biraz geçti diyemem ama rahatlattı beni ağlaya ağlaya emziriyorum acıyor evet ama önceki kadar değil 2 gündür tahin yağı sürüyorum o biraz fayda etti gibi
kadirayse