Aleynaa1 https://resimyukle.io/r/cKa21wM6xy https://resimyukle.io/r/cKa21wM6xy https://resimyukle.io/r/cKa21wM6xy Kızlar bakar mısınız çocuğumun çenesinin altında küçücüktü bu şekilde dağıldı ve ne olduğuna dair bi çözüm bulamadık . Daha öncesinde hastaneye götürdüğümde gıdığı hava almadığı için böyle olduğunu söyledi ama alakası yok şuanda tekrar randevü aldık gidicez ama sizden de aynı şeyi yaşayan birisi varsa bakabilir mi egzama mı derma mı yoksa besin alerjisinden mi kaynaklı. Besin alerjisi vardı bebeğimde ama bu denli olmamıştı hiç anlayamıyorum . Aynı şekilde olan annelerimiz varsa yardımcı olabilir mi
NevinM Aleynaa1 çok geçmiş olsun canım Allah korusun sanki yanık gibi duruyor acile gitsen müdahale etmezler mi acaba