Kizlar bebeğim 3 ay 28 günlük 2. Ay asisi olalı 2 ay oldu ilk başta hiçbir şey yoktu fakat son bir haftadır kızarıklık oluşmaya başladı aşı yerinde onun arkasından huzursuzluk başladı şimdi de dünden beri hafif ateş eşlik ediyor sizce bu normal mi benimde endişe duymanın sabebi 2 aydır hicbirsey olmayıp şimdi oluşu ve haftaya 4.ay aşısını olacak onun tedirginliği var bu konuda napmam