Sevgili anneler,
Dün instagramda gezeeken karşıma “MEB onaylı e-devlet üzerinden görülebilen Aile Danışmanlığı sertifikası” başvuru formu çıktı.
Aslında hiç adetim değildir ama tıkladım baktım zaten bilgilerim otomatik doldurulmuş sadece telefon numaramı girdim. Bugün de aradılar, programın Yeditepe Üniversitesi tarafından verildiğini, dersler başlamadan ödeme alınmayacağını söylediler. 4.5 aylık eğitim karşılığında 2000 lira. İnsan artık hiçbir şeye güvenemezken eğer bu bir fırsatsa kaçırmak da istemem.
Acaba benzer bir durum ile karşılaşan var mı aranızda?