Prenseslerimm_3 Ben sadece emziriyordum 5 ay 23 gunlukken sutum yetmedi mama denedik icmedi doktorumuz baslatti bizi ben tam 6 ay da baslamak istiyordum acele etme bence doktoruna danis önce bagirsaklari tam gelişsin öyle basla derim. Bir de oturabiliyor mu basini dik tutabiliyor mu mama sandalyesine oturma durumundaysa yani hazirsa baslatan arkadaslarim cok var. Ben oturma isine 5 aydan sonra baslattim doktora kalsa 6 ayda oturt diyordu. Secim senin bebek aslinda 5.ayda cok istekliydi oturmaya ve yemege hazırdı ilaçlarını kasikla veriyordum kus gibi aciyordu agzini biz yemek yerken kiyamet kopariyordu bunlar hep belirtiler