Yaylacicegim Mrb hanımlar yeni eve taşınacağım 19 aylık bir bebeğim var. Aklıma geldikçe içim bulaniyor balkon için ne yapabilirim kapıyı açık unutursam iki taraftan da giriş var. Siz ne gibi tedbir aliyorsunuz tüm fikirlere açığım 🌸
Mucizemsinsenn Yaylacicegim balkona tel yaptırıyorlar çocuklar için ondan yaptırabilirsiniz bir de balkon kapılarına çocuk kilidi oluyor ondan taktırın
Srpmzcn19 Yaylacicegim kendi eviniz ise cam balkon yaptirin. Ben ciktigim evde ev sahibime söylemistim sagolsun hemen yaptirtmisti kiradan düşmuştuk. Simdiki evimde ozellikle cam balkonlu ev aradim. Sansima cam balkonlu buldum.
Elmadersem Yaylacicegim canım benm kızımda 22 aylık evimizde bütün pencereler boydandı ve balkonda cam vardı sadece kenarlık olarak eşim yeşil bahce telleri oluyor biraz sert onlardan yaptı her yere kışın kapatıyorduk ama yazın sıcakta mecbur acıyoruz. O telleri arastırıp yaptırabilirsiniz kendi yapan yerlerde var ama eşimin eli yatkın oldugu için teli alıp kendisi yaptı
Askimizinmeyveleri Yaylacicegim bizim cam balkon fakat orayıda açıp dışarı bakıyordu kızım tel yaptırdık içimiz rahat şükür aklınızda olsun