Adanalıyım instada çok meşhur bi kebapçı reklamı gördüm, tatil için ailemizin yanına adanaya geldiğimizde buraya gittik dün,ya hayatımda bu kadar az et yediğimi hatırlamıyorum mezeler,otlar,salatalar çok fazla et bi gıdım, dedim bbu kadar parayı bunun için mi verdim😭evde daha iyisini yapabilirdim daha fazlasını ,bu sadece burda gördüğüm bi uygılama değil sanki gittiğim restorantlarda ,cafelerde malzemeden çalmaya başlamışlar,önceden pizza menüye az fiyat ödeyip içeceği patatesi geliyodu. Şimdi ı kadar yüksek fiyata bi pizza yanında bişe olmadan yedik😔fiyatlar yükseliyor kalite düşüyo diye düşünüyorum sizce hanımlar ,bi değişiklik olsun dışatıda yiyelin dedik parayla rezil olduk