Ozgereisoglu Bebegim dogdugunda cok fazla diskilamaktan popunda catlaklar olustu doktora gittik ve bebeklerde bunun olabilicegini fazla kaka yapmasindan poposundaki kaslari gevsettigini soyledi eskiye rahmen iyi ama simdi kakasini yaparken gazini cikartriken bagiriyor agliyor basina boyle bi durum gelen varmi iyilesme sureci nedir yardimci olurmusunuz cok uzuluyorum elimden biseyde gelmiyor😔
PoyrazEfem Ozgereisoglu bizde yaşadık doktor iki krem verdi karıştırıp sürdük biri hametan biri anestol pomad ama bence pek işe yaramadı. Göğüs çatlak kremini ( lanonin lansinoh) iki gün sabah akşam sürdüm hiçbir şeyi kalmadı artık pırtlarken bağırmıyor🙊🙊
Esrelf Ozgereisoglu canım benim bebeğimdede vardı bir tane antibiyotik krem ile fitokremi karıştırıp sürdük 1 hafta. Sonrasında geçti gitti.
Eymensannesi Bizde kaka yapamadığı için gitmiştik çatlak olduğunu söylemişti küvetine su doldurup ılık suda beş on dakika oturtup madecassol kremi iyice kuruttuktan sonra sürdük 3-4 gün içinde geçmişti
Ozgereisoglu Eymensannesi bizim gittigimiz doktor bepantol sur dedi ama hic bise yaramadii smdi kontrole gidcez bakalim ne diycek oturma banyosu iyi geliomu peki
Ozgereisoglu Esrelf bizim 40 miz cikti hala gecicek ama cok catlak vardii anca bu kadar duzeldii bide gazli bebekk insaallh iyilesir duzelir o agladikca bn daha kotu oluyorumm 😣
Eymensannesi Ozgereisoglu evet bizimkini geçirdi zaten banyo yaptırıp kuruladıktan sonra kremi kulak çubuğuyla içe doğru sürdük hemen kaka yaptı rahatladı her seferinde aynı şekilde oldu sonra kendisi yapmaya başladı geçti