Bernasel İyi günler hanımlar biz urfaya geleli 10 gün oluyor taşındık kendim için hangi devlet hastanesi iyidir endokrinoloji bölümü olarak birde çocuk doktoru onerebilirmisiniz lütfen teşekkür ederim şimdiden 🙏🙏